In dit artikel lees je de klantervaring van het Zeeuws Museum
The Work Zone brengt de aankomende weken ervaringen van klanten in beeld waar zij vertellen over de samenwerking.
Het Zeeuws Museum is voor het eerst de samenwerking aangegaan met The Work Zone in 2019. Wij zochten toen versterking voor de publieksontvangst. Als onderdeel van de tentoonstelling ‘Nooit meer werken’, was er een extra presentatie in het Visserijmuseum in Breskens. Via The Work Zone vonden wij collega’s die onze bezoekers daar konden ontvangen en informeren. Dit is goed bevallen.
Tijdens de eerste lockdown in maart 2020 bleek het museum in verband met de coronamaatregelen zijn kassa en gastenontvangst naar buiten op het Abdijplein te moeten verplaatsen. Ook nu hadden we versterking nodig. Het was een logische stap om The Work Zone weer te vragen om voor deze werkzaamheden geschikte kandidaten te werven.
Tijdens de zomermaanden hebben we ervoor gekozen de gastenontvangst door twee studentes te laten uitvoeren. Maar toen het studiejaar voor hen begon en we weer zonder zaten, had The Work Zone weer een geschikte kandidaat voor ons. Nog steeds werkt deze kandidaat naar tevredenheid bij ons.
Hoewel het Zeeuws Museum in de loop van 2021 hoopt terug te kunnen gaan naar de ontvangst van grotere aantallen bezoekers via de reguliere ingang, zijn wij voor nu enorm blij met de samenwerking met The Work Zone en hun medewerkers!
Raymond van Kralingen
Publieksontvangst & Veiligheid
Zeeuws Museum
Boosting
talents
Mocht je vragen hebben naar aanleiding van je bezoek aan onze website, dan kun je altijd contact met ons opnemen, bedankt voor je belangstelling!